sreda, avgust 22, 2007

Kostanjevica in okolica - prostorske slike

Same prostorske slike so na moji strani. Tokrat sem se prvič malo bolj resno podal v slikanje prostorskih slik v HDR tehniki. Vsaka slika je sestavljena iz 18ih slik. (običajna prostorska slika je sestavljena iz 6ih slik). To je 3x6 slik (ena -2EV, ena 0EV in še ena +2EV). S programom PTGui sem naredil panorame in tudi samo hdr prostorsko sliko. Kasneje se je izkazalo da hdr datoteke generirane s PTGuijem ne dajejo dobrih rezultatov pri tone mappingu v PS ali Photomatixu, zato sem s PTGuijem kreiral 3 ločene layerje (spet -2,0 in 2EV) in iz njih naredil hdr datoteko in tonemapping v Photomatixu.

Prav tonemapping mi je povzročal največ težav. Nekako je težko dobiti tisto pravo kombinacijo vseh opcij. Enkrat je premalo kontrasta, drugič so srednji toni pretemni, barve prežive, na robu neba se pojavijo artefakti, ...

Pri tejle sem okoli drevesa dobil zelen štih, ki je verjetno posledica flare-a in bi ga moral odstraniti že pri osnovnih layerjih.


Pri tejle nisem čisto zadovoljen z barvami. Sploh cerkev ima en čuden štih.


Tale ima v sencah en čuden šum in banding (drevesa pri reki), morda je še malo presvetla, pa fant ima ene artefakte na riti, posledica opcije v Photomatixu, ki zazna premikajoče objekte pri generiranju hdr slik in preprečuje nastanek "duhcev".

Tale je pa pretemna, drugače pa ok. Nekako sem le naredil teh 5 hdr prostorskih slik. Kako se vam zdijo? Ima kdo kakšne izkušnje s tone mappingom, kakšen nasvet, ...

Ni komentarjev: