torek, junij 05, 2007

Zimsko spanje

Zopet me je lenoba premagala in na blogu nisem objavil ničesar skoraj pol leta. Nekakšno blogovsko zimsko spanje. Torej je čas za obnovo teh zimskih (in pomladnih) mesecev. Na hitro: smučanje, turno smučanje, tek, kolo, ...

Malo bolj v detajlih. Že Januarja, preden je padel sneg sem na poti na Dobrčo napravil ti dve sliki:



Marca smo s prijatelji zopet smučali v Les 2 Alpes. Brat je užival v skokih,


Jaz pa v slikanju panoram:


Počasi je prišla pomlad in z Anjo sva se odpravila na bicikel.


Gore pa seveda niso izostale. Koča pri izviru Završnice:


Na poti od Vrtače do stola.


Na Stol nismo prišli, temveč smo obrnili proti srednjemu vrh, med Vrtačo, Begunjščico in Stolom.

1 komentar:

Gregor Krašnja pravi ...

Kakšne lepe fotografije, sem kar pozabil da sem v službi :)

lp