torek, junij 12, 2007

Golica, Kepa, Stol

Tridnevni pohod po karavanških grebenih:

  • petek: Pristava - Golica in en krog okoli Golice, da ni bilo dolgčas. Nočitev v koči na Golici.
  • sobota: Golica - Kepa - Golica. Nočitev v koči na Golici.
  • nedelja: Golica - Stol (in sestop v Zabreznico). Nočitev v domači postelji :)
Pri vzponu na Babo se odpre lep pogled na Avstrijski del.


Med tako turo je potreben tudi počitek. Na sliki je pot proti sedlu Mlinca, v ozadju pa Plevelnice.


Isti kader še iz drugega kota.


Vračanje na Golico, v ozadju Baba.


Še enkrat brez Anje.


Po 11ih urah hoje sva končno prišla nazaj na Golico.


V nedeljo je bilo že zjutraj sončno, midva pa brez zaščite.


Belška planina, v ozadju Golica, Baba in Kepa, v glavi pa spomini na prejšnji dan, ko sva hodila po teh vrhovih.


Prihod na Belščico čez Medvedjek.


Belščica, in zopet pogled nazaj na osvojene vrhove preteklih dni.


Še s fisheyem.


In še enkrat.


In že smo na Stolu. Pogled proti Potoškemu Stolu in Vajnežu.


Na celotno turo sem vzel samo 300D s kit in fisheye (peleng) objektivoma. Vse skupaj je lepo sedlo v Lowepro Topload zoom 2, ki se je res izkazal kot pameten nakup. (hvala Okli :) ).

Prostorske slike še sestavljam, v kratkem bodo na ogled na moji strani.

3 komentarji:

OLKI pravi ...

Kaj čem te hvalit, ko pa so vse do zadnje klasično Potočnikove!!!

Ta vikend imam plane po hribh vandrat, pa če imaš kaj volje se mi lahko pridružiš...

Marko Potočnik pravi ...

V soboto sem že zaseden, v nedeljo bi se pa dalo kaj zmenit. Kakšno turo si pa imel v mislih?

OLKI pravi ...

Kaj pa vem??!! Okoli Zelenice kam sem mislil...ali pa dolina Belce pa tam okrog...

Nimam še planov...sem pa razmišljal tudi o Stenarju, vendar to bo pa dva dni, ker imam plan slikat, slikat, slikat...