sreda, oktober 10, 2007

Češka koča in Vratca

Po več kot mesecu dni se zopet oglašam. Kaj pretresljivo novega se v mojem življenju ni zgodilo. Še vedno se rad potepam po hribih in fotografiram. Na ogled vam postavljam nekaj slik iz pohoda na Češko kočo in Vratca.

Štartali smo že zgodaj zjutraj (ob 6ih, nismo taki ekstremisti kot Okli). Glede na to da je imel prejšnji večer prijatelj ohcet sva bila z Anjo še malo utrujena.


Vendar je utrujenost kmalu minila in dokaj hitro smo nadaljevali pot.


Pogled proti Jezerskem iz Češke koče.


Češka koča in mogočne Alpe. Po planu bi se morali vzpeti na Kočno, vendar smo zaradi poledenele poti nadaljevali proti Vratcem.


Naš novi cilj.


Ki smo ga hitro osvojili.

5 komentarjev:

Jure/Olki pravi ...

ti bom dal ekstremista, hahah

Ja in kot vedno NICE PHOTOS

andrejV pravi ...

super.

Ej, kako skripto si dodal, da maš popup, ko klikneš na sliko na blogu?

Hvala za info.

Marko Potočnik pravi ...

Skripta je Lightbox2 (http://www.lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/)
Nekako mi ne deluje s slikami, ki jih naložim direktno na blogger, zato slike nalagam na svojo stran.

Anonimni pravi ...

Če slike nalagaš direktno na blogger moraš ob uporabi Lightbox2 iz "kode" pri slikah izločiti tisti "-h" ob številki slike; potem bo delalo. Je pa res da moraš imeti osnovne 4 fajle na drugem "serverju" (na blogger jih ne mores uploadat) in linkane na tvoj blog. Dela, preizkušeno.

Gregor Barič - Baro pravi ...

Jaz nikakor ne morem uštimat tega lightboxa, da bi mi delal. Pa nisem nek računalniški laik... Vse sem naredil tako kot je treba, pa še vedno stvar ne deluje.... A mi lahko kdo pomaga, prosim?